Så er det igen tid til lidt konkurrence udfordringer. Nu det dårlige vejr har taget over er det jo ekstra dejligt med lidt scrap og sjov.
Denne gang Har jeg forsøgt at lave udfordringer i
teknikker, hvor man skal bruge bestemte materialer etc. Det gør jo så nok at ikke alle kan deltage i hver eneste udfordring, men det behøver man heller ikke. Man deltager bare i de udfordringer man har lyst til. Man må deltage med
max 2 bidrag i hver udfordring.
Når der oploades skrives således ”scraps udfordring 1” hvis du altså hedder Scraps og har lavet udfordring 1
Dine bidrag skal være oploadet
Søndag den 27 september klokken 17, herefter vil der blive trukket lod om en dejlig præmie fra shoppen.
Udfordring nr. 1 : Lav et kort eller et layout hvor du selv fremstiller baggrunds papiret. Dvs at baggrunds papiret ex er karton der er dekoreret med maling, stemplet, sværtet, kartoffeltrykt ja hva end du finder på
Udfordring nr. 2: Lav et Layout hvor pynten på den ene eller anden måde er med håndsyning eller maskin-syning. Det er vigtigt at det ikke blot er et enkelt sting man laver men at syningen træder frem.
Udfordring nr.3: Brug embossing, her menes der den slags hvor man bruger pulver og varmer det op. Du bestemmer selv hvad du embosser på. Om det er LO, Kort, Værtindegave etc. Det bestemmer du
Udfordring 4: Lav et Layout hvor du bruger mindst 3 forskellige bånd.
Udfordring nr. 5 : Mange snakker i Øjeblikket om Perfect pearls så det skal vi da også prøve. Lav et Layout eller et kort hvor du bruger en masse Perfect pearls.
Udfordring nr. 6 : Rusinen i pølseenden. Anvend Maling på et Layout, hvad du maler er helt op til dig
Man får et lod pr. bidrag der sendes ind, som vi plejer. Denne gang er der
yderligere 3 lodder på højkant. Anita og jeg hjælpes ad med at finde de 3 flotteste detaljer, disse får så et ekstra lod i trækningen, så der er lidt ekstra at kæmpe for denne gang
Jeg håber i er friske på at deltage, hvis de er spørgsmål eller andet som kom endelig med dem her i tråden